آرینآرین، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

آرین عشق مامان و بابا

نوروز 1390

1390/1/11 19:17
نویسنده : سمیه
725 بازدید
اشتراک گذاری

قند و عسل مامان عیدت مبارک 

عزیز دلم امسال سال تحویل نصف شب بود و ما تا ساعت 2 بیدار بودیم ولی بعدش دیگه رفتیم لالا .چون بابا رضات صبح باید میرفت سر کار ... امسال حسابی سفره هفت سینو بهم ریختی ..ماهی های بیچاره تو روز اول از دست تو سماق و سمنو وآبمیوه خوردن و همه سیرا بعد یه ربع وسط سبزه بودن و با انکه من دوست داشتم سفرمون تا روز سیزده بدر بمونه ولی کلا 4-5 ساعت دووام داشت و بعد اون دیگه نمیشد گفت سفره هفت سین .... این عکسو هم خونه خاله شیدا با دوستت آیسا جون گرفتم که حسابی خاطرشو میخوای ...امیدوارم امسال سال خوبی برا همه باشه  

 

 بل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان اراز
11 فروردین 90 22:29
ارین جونم سال نو مبارک میبینم که سالی پر از شیطنت رو شروع کردی همیشه شاد باشی کنار مامان سمیه و بابا رضا
لیلا بانو
11 فروردین 90 23:27
سلام وبلاگت خیلی خوشگله مامان سمی آرین هم که جیگر منههه با اون چشما و مژه های نازش ماشاالله خدا حفظش کنه
maryam
12 فروردین 90 0:45
سلام سميه جون وبلاك ارين خيلي قشنكه دست مامانش درد نكنه عكس هاش هم قشنك بودن ولي جند تايي براي من باز نشدن انشالله تولد 120 سالكيش
مامان زهرا نازنازی
12 فروردین 90 4:35
سال نو مبارک
شیدا خاله ی آرین بلا
20 فروردین 90 16:13
آرین عزیزم عیدت مبارک انشالله که بهار های عمرت مثل قلب پاکت با شادی سپری بشه برات ارزوی بهترینها رو دارم
سارا مامان رزا
28 اردیبهشت 90 18:46
سلام. پسر نازي دارين ماشاللا خدا حفظش كنهخواستم از رايي كه به خنده رزا دادين تشكر كنم. ممنون
الهام
17 تیر 90 23:42
پسر گل و ناز سالی پر از خوشی و سلامتی و مسافرت و تفریح داشته باشی عزیز دلم